ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ÉS FONTOS TUDNIVALÓK UTAZÁSAINKHOZ:
" Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Partnerünk! Kedves Érdeklődő!
Tájékoztatjuk, hogy a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal az 1312/2016. (VI. 13.) Korm. határozat értelmében jogutódlással - Budapest Főváros Kormányhivatalába történő beolvadással – megszűnik. Az MKEH 2017. január 1. napjától Budapest Főváros Kormányhivatala szervezeti rendszerén belül folytatja szakmai tevékenységét.
Az intézményi integráció eredményeképpen 2017. január 1-étől minden élő szerződéses és partneri viszonyban a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal (MKEH) megnevezés helyébe jogutódként Budapest Főváros Kormányhivatala (BFKH) lép a jogfolytonosság biztosítása érdekében.
A jogutódlással kapcsolatos aktuális helyzetről honlapunkon folyamatos tájékoztatást adunk.
Az intézményi integráció időszaka alatt az MKEH természetesen továbbra is biztosítja a feladatok zökkenőmentes ellátását és változatlan színvonalon nyújtja szolgáltatásait.
FORRÁS: MKEH
http://mkeh.gov.hu/sajto?page=details&oldal=1&news_id=1084&parentID=778 "
Letölthető csatolmány | Méret |
London Hasznos információk | 117.88 KB |
London ÁFA nyilatkozat | 37.25 KB |
Részletes Adatkezelési Tájékoztató | 106.38 KB |
Biztosítási Feltételek - Superior MG | 376.34 KB |
MAPFRE Biztosítás IPID | 107.88 KB |
Általanos Szerződési Feltételek 2023 | 106.82 KB |
Foglalási tájékoztató
Amennyiben nem a személyes ügyintézést választja az utazás megrendelésére több lehetőség is rendelkezésére áll:
- Telefonon keresztül (hétköznapokon: 10-16 óráig várjuk hívását!)
- E-mail-ben.
Az alábbi honlapokat a Great Wood Kft. - Liget és London Utazási iroda müködteti:
London Utazás, Skót Utazás, Ír utazás
1051 Budapest, Hercegprímás utca 19.
telefon: 06 1 413-64-95
fax: 06 1 413-64-95
e-mail: info@london-utazas.hu
Biztosítás:
Saját szervezésű utazásainkhoz a MAPFRE ASSISTANCE utasbiztosítás SUPERIOR MG termékét választottuk.
A biztosítás tartalmaz utasbiztosítást és útlemondási biztosítást Önrész nélkül.
Részletes tájékoztatást a táblázatban talál.
A foglalás menete:
Válassza ki honlapunkról az Önnek tetsző ajánlatot! Küldje el e-mailben a részleteket (időpont, hány fő utazna, gyerekek száma életkora, kívánságok stb.) A levele megérkezése után kollégánk. ellenőrzi a szabad férőhelyeket és a beérkezéstől számított legfeljebb egy munkanapon belül, írásban válaszol Önnek. A visszaigazolás e-mailben történik.
A visszaigazolás tartalmazza az út pontos árát, indulási időpontját, és minden az utazással kapcsolatos fontos tudnivalót. Amennyiben meg kívánja rendelni az utat a visszaigazolás megérkezése után
Ön befizeti a részvételi díj előlegét. Az előleg az indulástól számított 30 napon túl a teljes összeg 40%-a, illetve az indulástól számított 30 napon belül a teljes részvételi díj. A visszaigazoláson a fizetési határidőkről és fizetendő részletekről pontos kimutatást talál.
Az utazás díját fizetheti:
- személyesen készpénzben,
- átutalhatja
- illetve bármelyik OTP Bank fiókban közvetlenül befizetheti a számlánkra.
Ez utóbbi a leggyorsabb és egyben teljesen költségmentes megoldás. Az OTP Bank fiókban a befizetéskor kérje, hogy nevét és lehetőleg a visszaigazoláson szereplő hivatkozási számot tűntessék fel a befizetési megbízáson. A számla számot megtalálja a visszaigazoláson.
Az összeg megérkezése után véglegesítjük a foglalást, a foglalás véglegesítéséről értesítést küldünk. A teljes részvételi díj befizetését követően, az indulást megelőző egy héten belül, jutatjuk el Önhöz az utazáshoz szükséges dokumentumokat.
A részvételi jegy és az utastájékoztatónk tartalmaz minden fontos információt, menetrendet, találkozók idejét, visszautazás idejét, stb. Kérjük figyelmesen olvassa el!
Kérjük, utazás előtt ellenőrizze Útlevele, igazolványa érvényességét!
FONTOS !
A london-utazas.hu oldalain megjelenített utazási ajánlatok nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek. Az e-mail elküldésével nem jön létre utazási szerződés. Az utazási szerződés az utas és az utazás szervező között szerződés a foglalásra küldött visszaigazolás alapján, a visszaigazolásban írásban rögzített feltételek szerint az utazási díj előlegének megfizetése után jön létre. A visszaigazolás után történő előleg fizetése minden esetben megrendelésnek minősül, a visszaigazolásban megjelöltek és az utazásszervező utazási feltételei szerint. A szerződés létrejöttét nem befolyásolja, hogy utazási szerződést aláírva visszajuttatta-e a London Utazást müködtető Irodához. Az utazási szerződés felmondására az utazásszervezőnek az adott útra vonatkozó utazási feltételei irányadóak. A gyors ügyintézés esetén is előfordulhat, hogy a visszaigazolás és a fizetés közti időszak alatt a megrendelt utazásra elfogynak a szabad helyek. Ebben az esetben a London Utazást üzemeltető Iroda haladéktalanul értesíti az utast a helyek beteltéről, és a fizetéssel létrejött szerződés megszűnik. A szerződés ilyen módon történő megszűnésből adódó károkért a London Utazást müködtető Iroda nem vállalja a felelősséget. A szerződésnek a visszaigazolás és fizetés közti időszakban történő megszűnése esetén a London Utazást müködtető Iroda segít újabb utat találni, vagy kezelési költség felszámolása nélkül visszafizeti az összeget.
Általános tájékoztató a csak belépőjegyek, transzferk, kirándulások, stb vásárlása esetén.
A kártyákat/jegyeket/túrákat megrendelheti személyesen vagy weboldalunkon, illetve e-mailben.
Rendelés előtt külön regisztráció nem szükséges!
Sok terméket azonnal raktárról tudunk adni, de ez nem minden esetben igaz. A kényelmes és biztos ügyintézés érdekében érdemes utazás előtt max. 2-3 héttel megrendelni a kiválasztott termékeket, hogy biztosan meg tudják kapni.
Személyes ügyintézés: A megrendelt kártyákat, jegyeket, szolgáltatásokat kifizetheti irodánkban személyesen készpénzben, vagy bankkártyával.
On-line ügyintézés: On-line rendelés esetén, a fizetés történhet átutalással, vagy készpénzes befizetéssel az általunk adott bankszámlaszámra.
Kártyákat/jegyeket utánvéttel nem áll módunkba küldeni.
Postai vagy e-mailes átvétel esetén is előre kell a kártyák, jegyek értékét átutalnia.
A befizetés megérkezéséről e-mailben értesítjük.
Minden esetben van lehetőség személyes ügyintézésre is.
A fizikai kártyák/jegyek átvételének időpontjáról értesítjük a megadott elérhetőségeken.
Amennyiben a kártyákat/jegyeket postai úton szeretné megkapni, akkor a posta költség – 1.690.- Ft. – felszámolásra kerül.
A kártyák nem visszaválthatók, de amennyiben erre igény merülne föl, kérjük keresse irodánkat bizalommal és kérje kollégáink segítségét.
Azon kártyák melyek raktárról kerülnek értékesítésre fizetés után azonnal, de egy rövid 2-5 napos határidőn belül kézhez veheti.
Azon kártyákat, melyeket rendelnünk kell, vagy névre vagy időpontra szólnak a kártyák összértékének befizetése után intézzük.
Azokra jegyekre vagy túrákra , melyeket dátumra, időpontra kell foglalni a túra szervezője, jegy kibocsátója minden esetben a változtatás jogát fent tartja. Erre kollégáinknak ráhatása nincs.
Amennyiben a kártyákat, jegyeket irodánk nem tudja foglalni, vagy már a megrendeléskor előre láthatóan nem teljesíthető rendelések befizetése esetén, ennek kifizetett díjját visszautalja az esetlegesen felmerült banki költségek levonása után.
Irodánk, ügyintézési díj felszámolására fenntartja a jogot.
Szellemi termék védelme: Az oldalunkon található program leírások a Great Wood Kft. szellemi terméke és tulajdona. Annak engedély nélküli részleges vagy teljes másolása, terjesztése, kereskedelmi célra történő felhasználása jogszabályba ütközik és jogi intézkedéseket von maga után.